Fazer

Fazer on suomalainen elintarvikealan yritys, joka on perustettu vuonna 1891 Karl Fazerin toimesta. Yritys on yksi Suomen suurimmista yrityksistä ja se toimii 8 maassa. Fazer on tunnettu tuotemerkkien, kuten Fazerin Sinisen suklaan, Geisha-suklaan ja Fazerin ruisleivän takana.

Fazer on yrityksenä hyvin monialainen ja sillä on vahva panostus innovaatioihin ja tuotekehitykseen. Yritys valmistaa ja myy monenlaisia tuotteita, kuten leipiä, makeisia, keksejä, kahvia ja muita herkkuja.

Liiketoiminta-alueet

Fazerilla on useita liiketoiminta-alueita. Leipomoliiketoiminta-alue keskittyy leipomotuotteisiin ja niihin liittyviin palveluihin. Fazerin leipomot ovatkin tunnettuja korkealaatuisista tuotteistaan, kuten ruisleivästä.

Makeisten liiketoiminta-alue sisältää makeisten ja suklaan valmistuksen. Fazer on kehittänyt monia suosittuja makeisia, kuten Fazerin Sinisen ja Geisha-suklaan, Karl Fazerin suklaalevyt ja Dumle-karamellit.

Fazerin myyntiliiketoiminta-alue tarjoaa asiakkailleen monipuolisia elintarviketuotteita, kuten juomia, makeisia, kahvia ja välipaloja. Tämä liiketoiminta-alue tuo Fazerin tuotteita myös lähikauppoihin ja muihin kauppapaikkoihin.

Vastuullinen toimija

Fazerilla on myös vahva kestävän kehityksen strategia, joka sisältää vastuullisuuden niin ympäristön, kuin työntekijöiden ja yhteisön osalta. Fazer on sitoutunut kestävän kehityksen arvoihin ja tavoittelee muun muassa hiilineutraaliutta omassa toiminnassaan.

Fazer on myös vahvasti sitoutunut asiakkaidensa tarpeisiin ja toiveisiin. Yrityksen tavoitteena on kehittää jatkuvasti uusia innovatiivisia tuotteita, jotka ovat kysyttyjä ja vastaavat kuluttajien tarpeisiin.

Fazerin menestys perustuu vahvaan brändiin ja laadukkaisiin tuotteisiin. Yritys onnistuu erottumaan kilpailijoistaan innovatiivisuudellaan ja laajalla tuotevalikoimallaan. Fazerilla on myös vahva läsnäolo kansainvälisillä markkinoilla.

Fazerin tulevaisuus näyttää lupaavalta, sillä se on sitoutunut kehittämään yhä parempia ja vastuullisempia tuotteita. Yrityksellä on myös selkeä näkemys siitä, mitä se haluaa olla ja miten se saavuttaa tavoitteensa.

Fazer on erittäin arvostettu yritys Suomessa ja se on saavuttanut merkittävän aseman elintarvikemarkkinoilla. Yritys jatkaa kasvuaan ja menestystään tavoitellen samalla vastuullisuutta ja kestävän kehityksen arvoja.